نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من می توانم سرخ کلم مبتلا به نارسایی کلیه خوردنمن می توانم سرخ کلم مبتلا به نارسایی کلیه خوردن

من می توانم سرخ کلم با کلیه بخورید اگر شما نارسایی کلیه و به دنبال خوردن یک گیاه سالم، این سبزی بسیار مغذی، کلم قرمز را فراموش نکنید. این به خاطر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند مصرف مواد مغذی زیر را از کلم قرمز به دست آوردن.

ویتامین C و گوگرد

محتوای بالای این دو ماده در کلم قرمز در از بین بردن مواد سمی، مانند رادیکال های آزاد و اسید اوریک در بدن موثر است. این می تواند به کاهش بار بر روی کلیه ها کمک و ارائه یک محیط تمیز برای محافظت از بافت کلیه عملکرد باقی مانده است.

ویتامین A

ویتامین A لازم برای بینایی سالم است و نگه داشتن پوست از بیماران و سیستم ایمنی بدن سالم، به دلیل آن یک ماده آنتی اکسیدان است. Lombarda نشان داده شده است به 10 برابر بیشتر ویتامین A از کلم سبز.

اهن

آهن یک ماده معدنی مهم برای بدن است. به غیر از ارائه اکسیژن به سلول، این ماده معدنی همچنین می توانید تحریک تولید سلول های قرمز خون کمک می کند. این می تواند کم خونی مبارزه با کلیه، عوارض شایع نارسایی کلیه کمک کند. بنابراین، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به کلم قرمز به عنوان منبع آهن را امتحان کنید.

رنگدانه قرمز

رنگدانه قرمز طبیعی در کلم قرمز می تواند خون بالا سطح قند پایین تر کمک کند و افزایش تولید انسولین می باشد. اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است از دیابت یا قند خون همراه با خون بالا ایجاد می شود، پیشنهاد برای خوردن کلم قرمز است.

پتاسیم

Lombarda نیز غنی از پتاسیم، که خوب است برای تنظیم فشار خون بالا pacientes.Sin اما هنگامی که بیماری کلیوی بدتر در نارسایی کلیه، بیماران را می توان با پتاسیم بالا تست شده است. در این مورد، باید از مصرف پتاسیم و کلم قرمز نظارت.

اطلاعیه

از آنجا که کلم می تواند با جذب بدن ید تداخل، بیماران باید این گیاه و همه کلمها جلوگیری از اگر آنها مشکلات مسئول tiroides.Ser ایمنی خود را، شما باید به دکتر آنلاین ما مشورت برای تعیین مقدار کلم قرمز شما می توانید یک روز بخورند.

http://www.hospitalrenal.com/insuficiencia-renal-tratamiento/619.html





:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: